دوستان یه لیوان آب هویج نمیتونم بخورم؟

۸ پاسخ

من دو لیوانم میخوردم🫠

من ک‌همین دیشب اب هویج بستنی خوردم دکترم گفت ماهی یبار مشکلی نداره

میشه

اونکه میگن نخور منظور هر روز چندتا لیوانه

هرازگاهی یه لیوان هیچ موردی نداره

چرا نتونی؟

نه آب هویج نمیشه اما خوده هویج میتونی بخوری

باعث انقباض میشه

دکتر من گفت از۱۵هفته دیگه مجازی بخوری ولی زیاده روی نکن

یه لیوان مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاه پسرم🩵💙 مامان شاه پسرم🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری