۱۰ پاسخ

کم بخور در حد رفع هوس

من هرشب ی لیوان مبخورم

سلام گلم دکترت کیه سونو کجا میری

بخور خاهر
بستنی هم بریز داخلش حال کن

من از موعدم گذشت نمیدونستن باردارم یه لیوان و نصفی خوردم😵‍💫😂

آره بابا اصلا دو لیوان بخور. اگر دکتر منع نکرده خودتو محروم نکن

یکی اشکال ندار

من هر هفته دو لیوان میخورم
راستی میشه بپرسم دکترتون کیه

اره بابا تو دوتا بخور 😋😂

یه لیوان عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسرم🩵💙 مامان شاه پسرم🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی