دوستان آب هویج میتونم بخورم دلم میخاد؟

۸ پاسخ

منکه خوردم هیچیم نشد

من خوردم چن بار حتی جیگر هم خوردم

خانما من الان یک هفتس ک قرصم تموم شده منتظر جواب ازمایش هستم برم دکترم یک هفتس قرص هیچی نمیندازم فقط اسید فولیک عیبی نداره یا ضرر داره

سلام من ۱۴ هفتمه نوک سینم پوستش کنده میشه عادیه یا ن

به من دکتر گفته نخوری

هفته یه لیوان مصرف بخور عیب نداره

والا دکترم ب من گفت ک نمیتونی بخوری حالا نمیدونم دکتر شما. چی گفته

هفته ای یک لیوان مجازه

سوال های مرتبط

مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری