مامانا من هوس آب هویج کردم میتونم بخورم؟

۹ پاسخ

درحد دوقلوپ بخور برای رفع هوس. یه لیوان زیاده

من هر چی هوس گردم و خوردم هرچی بترسی بدتره با ی بار دوبار چیزی نمیشه مگ هر روز بخوری

منم خوردم

مشکلی نیست بخور ولی یکجا زیاد نخور. یه لیوان بخوری فکر نکنم مشکلی ایجاد کنه

یه لیوان بخور

منم‌ هم پرسیدم عزیزان گفتند ۱لیوان اشکالی نداره ولی زیاد نباید خورد

بخور ولی کم بخور
دکترم بهم گفت اگه هوس کردی یه استکان بخور

ی بار ب نظرم اشکال نداره هوست بره من هفته های پایین تر خوردم

اره عزیزم یه سرچ کن گوگل کلی ویتامین داره. هفته های اول خوب نیست. یه لیوان ایرادی نداره ک

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی