سلام هیچ موردی نداره روزی یک استکان
چراا نمیییییتونی، یه لیوان میخوای بخوری دیگه، نمیخوای ده کیلو هویج بخوری که.با خیالت راحت بخور من تو هفته دو بار میخورم
اررره بخور من ۲۴هفته دیگه اب هویج بستنی خوردم هفته ای یه بار اخه دوووس دارم 🫠
اره در حد کم اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.