خانوما میتونم اب هویج بخورم

۴ پاسخ

عزیزم منم خیلی هویج و اب هویج دوست دارم ب دکتر تغذیه م ک گفتم گف هفته ای یه بار عب نداره ولی سعی کن کمتر بخوری ت هم هرچی ک شک داری از دکتر خودت بپرس چون بارداری همه باهم متفاوته . هیچوقت با شک و استرس چیزی نخور

در حد نصف لیوان اشکال نداره ولی بیشتر نخور

نه میگن بده در حد یک قاشق بخور وگرنه خطرناکه برای جنین

نه زیاد خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐲𝐚🩵 مامان 𝐀𝐫𝐲𝐚🩵 ۵ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری