۱۰ پاسخ

یه لیوان آب هویج خطرناکه

اره بخور بابا
اب هویج خوب نی

نه چرا بد باشه
تازه آب هویج یه لیوانم بد نیس تو بیای سه چهار لیوان بخوری بده

من هویج میخوردم مشکلش چیه مگه؟

خیلی هم خوبه یه مقدار داخل غذا ،آب هویج زیاد بخوری ضرر داره

تو غذا خوبم هست، تو حجم زیاد خوردنش و دو سه لیوان آب هویج خوردن خوب نیست

آب هویچ میگن بده چون مقدار هویچش زیاد که اونم یکم بخوری بد نیست

هویج به مقدار زیاد مثلا اب هویج بده نه تو سوپ

من همینجوری خام میخورم نگران نباش هرچیزی به اندازش خوبه

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐲𝐚🩵 مامان 𝐀𝐫𝐲𝐚🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری