دخترا میتونم ی لیوان اب هویج بخورم؟؟

۱۱ پاسخ

یه نصف لیوان بخور ،بستنی داره ینی بیشترش بستنیه آب هویج کمتره

مشکلی نداره خوردن هرچیزی به اندازه اش ایرادی نداره

نه دکترم تاکید کرد که نخورم پس نخور یذره خود هویج بخور

والا من همش هویچ میخورم توکل ب خدا سر پسر قبلمم همش میخوردم هیچی نشد امشبم سع لیوان آب هویچ خوردم🤣

خود هویجو بخور یا یه قلوپ بخور

نه عزیزم نخورید . ویتامین آ بسیار بالایی داره که برای جنین خطرناکه
خود هویج توی غذا یا یدونه کوچولو بخورید عیبی نداره. من از پزشکم پرسیدم

بعد پنج ماهگی گلم الان نه وگه دوست داری فقط یه استکان بخور لیوان نه اصلا

خود هویج یکی بخور

عه چرا نباید خورد من دیشب ی عالمه خوردم

نخوری بهتره بخاطر ویتامینA

در حدی بخور هوست رفع بشه

سوال های مرتبط

مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری