نه خطرناکه
والا من تابستون تازه باردار بودم کلی اب هویچ بستنی خوردم
ن نخور ویتامین a زیاد داره دورازجون سقط اوره هست
والا من تو بارداری همه چیییی خوردم
در حد معقول باشه هیچ اشکالی نداره
البته اگه دکتر برات منع نکرده باشه و مشکل خاصی نداری میتونی بخوری
نههههه ممنوعه
دکترا میگن هرچیزی به اندازه اشکالی نداره. من خودم هوس کرده بودم نصف لیوان خوردم. یهو نشینی یه بطری بخوری.
نه گلم نخوری
راسش من می خوردم حتی خود هویج تنها چیزی که دکتر بمن گفت نخور اناناس وآوکادو وسبزی اونم بخاطر این گفت سبزی که یه موقع خوب نمی شورم ولی من می خوردم از قبل بارداری تا همین حالا سبزی وهویج میخورم
در طول بارداری کلا ممنوعه
ی نصف لیوان بخور و تا چند وقت دیگه نخور
من میخوردم
نه نه اصلا دکتر تاکید کرد
سلام در حد یه لیوان مشکلی نداره عزیزم
بهتره نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.