خانوما میتونم اب هویج بخورم ۱۰ هفتم

۱۴ پاسخ

نه خطرناکه

والا من تابستون تازه باردار بودم کلی اب هویچ بستنی خوردم

ن نخور ویتامین a زیاد داره دورازجون سقط اوره هست

والا من تو بارداری همه چیییی خوردم
در حد معقول باشه هیچ اشکالی نداره
البته اگه دکتر برات منع نکرده باشه و مشکل خاصی نداری میتونی بخوری

نههههه ممنوعه

دکترا میگن هرچیزی به اندازه اشکالی نداره. من خودم هوس کرده بودم نصف لیوان خوردم. یهو نشینی یه بطری بخوری.

نه گلم نخوری

راسش من می خوردم حتی خود هویج تنها چیزی که دکتر بمن گفت نخور اناناس وآوکادو وسبزی اونم بخاطر این گفت سبزی که یه موقع خوب نمی شورم ولی من می خوردم از قبل بارداری تا همین حالا سبزی وهویج میخورم

در طول بارداری کلا ممنوعه

ی نصف لیوان بخور و تا چند وقت دیگه نخور

من میخوردم

نه نه اصلا دکتر تاکید کرد

سلام در حد یه لیوان مشکلی نداره عزیزم

بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۷ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی