بنظرتون میتونم هویج بخورم یدونه؟

۸ پاسخ

منم‌‌ هفته دوم یه لیوان آب هویج خوردم نمیدونستم که خوب نیست ولی خداروشکر چیزی نشد

یدونه کوچیک خوردم

اگه هوس کردی ی کوچولو بخور

من هر وقت هوس میکنم یه دونه کوچیکشو میخورم و خدا رو شکر مشکلی پیش نیومده

جاریم ماه اول بارداریم بهم زنگ زد گفت تا میتونی هویج بخور برای حالت تهوع خوبه
نگو نیتش سقط کردن بچه من بود
من از هرکی پرسیدم گفتن هویج وآب هویج تو بارداری خوب نیست مگه یکدونه کوچیک برای رفع هوس بخوری

مگه بخوریم چی میشه

فکر نکنم اگر حالت تهوع نداشته باشی

اره ی دونه کوچیک بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی