آب هویج توهفته من مضره

۹ پاسخ

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم

من نمی‌دونستم باردارم یه عالمه آب هویچ خوردم

یکم عیب نداره اما زیاد نخور

من هنوز دکترم میگه نخور

شما دوقلویی یا سه قلو

نه ی لیوان عیب نداره زیاده روی نکن

یه لیوانش اشکال نداره به نظرم ولی نخوری بهتره

نه شما از موقعیت خطر گذشتی بخور تازه مفیدم هست

برا رفع هوس میشه خورد...ولی زیاده روی نکنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر علی 😘😍 مامان امیر علی 😘😍 ۱ ماهگی