آب سیب تو هفته من مضره 16هفته و3روز

۹ پاسخ

سیب مفیدم هست من هرروز میخورم

سیب خیلی مفید هستش

نه گلم ضرر ندارد خوبم هست ولی چون چندتا سیب رو باید آبشو بگیری تا یه لیوان آب سیب در بیاد قندش زیاده پس سعی کن یا زیاد نخور یا میوه شو بخوری

سیب مفیده ولی توی بارداری یک یا دوتا مجازه بخوری
سعی کن بیشتر آب میوه های طبیعی بخوری اگه میخوای بخوری

ن خیلیم خوبه، من روزی پنج شش تا میخورم هر چن ساعت یبار یه سیب

نه عزیزم بخور

نه خیلیم مفیده

خیلی هم مفیده این چ حرفیه

نه سیب که مفیده

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان توراهي مامان توراهي ۴ ماهگی
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری