سلام خانوما. لاک زدن تو بارداری مضره؟؟؟

۳ پاسخ

نه من ناخونام طبیعیه ولی لاک میزنم...مشکلی نداره

میگن تو ۳ ماهه اول نزنی بهتره
ولی فک نکنم بعدش تاثیری بذاره

مضر نیس ولی بخاطر بوش میگن نزنید
کاشت و اینا ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی