سلام خانما .
لاک زدن تو بارداری ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

من نمیزنم بوش حالمو بد میکنه و سردرد میشم

من نمیزنم
چون لاک از طریق ناخن خیلی زود جذب میشه

ن بابا

ن عزیزم

من میزنم لاک ضرری نداره مثله رنگ‌مو نیست ضررش زیاد باشه

دکترم به من گفت لاک معمولی ام نزن ضرر داره

عه خوب شد یادم انداختی
برم بزنم 😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد