مامانا لاک زدن تو هفته من ضرر داره؟!🙈🤭

۴ پاسخ

بله عزیزم بخاطر فرمالدهید و …. و داشتن مواد آروماتیک نباید استفاده بشه
یکی دوبار ایرادی نداره

نههه من زدم هم دست هم پا
سر دخترمم میزدم

والله به این زمونه باشه میگن همه چی ضرر داره ول کنین تو را خدا قدیما هیچ به این چیزا فکر نمیکردن بچه ها هم سالم بودن

لاک سرب داره و جذب خون میشه استفاده نشه بهتره
من حتی لوارم ارایشم بخاطر پارابن و سرب ک دارن دیگه استفاده نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی