لاک زدن در بارداری ضرر داره یا نه

۹ پاسخ

ن والا من میزنم

هيچ مشكلي نداره عزيزم😊

مداوم نزنی نه گاهی کم اشکال ندارع

من میزدم اوایل مشکلی پیش نیومد

آخه دلت میاد تودلی داری لاک بزنی قشنگم ارزش اینو نداره تودلیت خدایی نکرده آسیب ببینه ناخونت بلند بزار خودش بدون لاکم قشنگه

نزنی بهتره

بوش ضرر داره ماسک بزن
ولی اونقدرام ضرری نداره مردم میرن کاشت ناخن میکنن تو بارداری😅

آره شیمیایی

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان💙🩵 👶🏻 مامان ویهان💙🩵 👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری