خانما لاک زدن ضرر داره تو بارداری ؟
۷ هفته ام

۸ پاسخ

در حالت عادی کیست تولید میکنه .من که پرسیدم گفتن نزن

بله خوب نیست

من یه بار زدم
فقط دوساعت رو ناخنم بود بعد پاک کردم
آخه ممکنه مواد شیمیایی از پوست جذب بشه
طولانی مدت نذار بمونه دیگه

من سه بار تا الا زدم هیچم نشد ولی پشت سر هم نزدم

اگه میزنی سعی کن پشت سر هم نباشه و اینکه زود هم پاک نکن

دفع خطر احتمالی حکم عقله عزیزم

بله بعد سه ماه از دکترتون بپرسید

من ک زدم مگه میخوریم

می‌گن خوب نی

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هجدهم بارداری