تو بارداری لاک میشه زد یا ضرر داره

۱۲ پاسخ

نزن عزیزم
تو بدون لاکم قشنگی❤️
الان هر کسی ی نظری بهت میده ولی بنظرم بخاطر سلامتی خودت و بچت نزن

نزنی بهتره

بنظر من فعلا نزن یا کم بزن

نه هیچ ضرری نداره من که همیشه میرم کاشت

نزن سه ماه اول

من که کاشت ام دارم

بزن هیچی نمیشه

نه بابا چه ایرادی داره آخه ، فقط دکتر میگه کاشت انجام ندید چون اشعه یو‌وی داره ضرر داره

من حتی کاشت ناخن هم دارم انجام میدم

اره کم بزنی ایرادی نداره من تاحالا ۲ بار زدم اونم برای مهمونی

خیلی بده

من میزدم ولی خیلی کم بعضی وقتا که حالم گرفته میشد تو کل بارداریم شاید ۳بار زدم

سوال های مرتبط

مامان الماس💎 مامان الماس💎 ۴ ماهگی
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری