سلام میشه تو بارداری لاک ناخن زد؟

۶ پاسخ

جواب هوش مصنویی

عزیزم میگن سه ماه اول رعایت کنید حالا منم خیلی دوست دارم لاک بزنم

بله، در دوران بارداری می‌توانید لاک ناخن بزنید، اما باید مراقب باشید که از لاک‌های بی‌ضرر و محصولات طبیعی یا بدون مواد شیمیایی مضر استفاده کنید. بعضی از لاک‌های ناخن حاوی مواد شیمیایی مانند تولوئن، فرم آلدهید و دی‌بوتیل فتالات (DBP) هستند که در صورت استفاده مکرر ممکن است برای مادر یا جنین ضرر داشته باشند.

برای اطمینان از ایمنی، بهتر است از لاک‌های “3-free” (که فاقد سه ماده شیمیایی مضر هستند) یا حتی بهتر، از لاک‌های “5-free” استفاده کنید که بدون پنج ماده شیمیایی رایج در لاک‌ها هستند.

اگر نگران هستید یا به دلایل خاصی مجبورید از لاک ناخن استفاده کنید، مشورت با پزشک همیشه گزینه خوبی است.

آره میشه

میزنی حداقل کوتاه .بعد پاک کنید .مواد شیمیایی...

بله عزیزم چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان الماس💎 مامان الماس💎 ۴ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 مامان کارن کوچولو🤱🏻🩵 ۵ ماهگی