لاک معمولی تو بارداری ضررداره؟

۵ پاسخ

کلا لاک میگن مواد مضرش مستقیم میره ب رحم میرسه حتی غیر باردارم میگن استفاده نکنه بهتره

نزنی بهتره عزیزم مخصوصا هنوز سونو قلب هم نرفتی

نع بابا چی ربطی داره 🤧😐

هر مواد شیمیایی ک با پوست ارتباط داره جذب میشه و ب جنین میرسه .مثل وایتکس. مواد آرایشی .رنگ مو .کاشت و لاک ناخن

نه نزنی بهتره گلم

سوال های مرتبط

مامان رایان و لنا مامان رایان و لنا ۴ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان الماس💎 مامان الماس💎 ۴ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان بَشه هرکول🐾 مامان بَشه هرکول🐾 هفته ششم بارداری