۳ماه اول لاک بزنیم ضررداره؟

۶ پاسخ

این ماه آدم هرچی پاک تر باشه و رو به قرآن و خدا بیاره بهتره عزیزم
لاک باز سر هر نماز باید پاکش کنی و اذیت میشی گلم❤️

من کلن ریمو کردم خیالم راحت باشه

من نمیدونستم باردارم کاشت دست و پا و حتی مژه داشتم تا فهمیدم همه رو خودم کندم حتی لاکم نمیزنم به هر حال شیمیایی رعایت کنیم بهتره

عزیزم نزنی بهتره من حتی آرایش هم نمیکردم

بلهههه کاری به ماه اول ودوم و...نداره کلادربارداری ضررداره براجنین

آره

سوال های مرتبط

مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شکوری مامان شکوری هفته نهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته هفدهم بارداری