دوستان اگر تو هفته من لاک بزنیم اشکال داره؟

۳ پاسخ

لاک ساده بزن ولی اصلا کاشت نکن من ناخنکار بودم اشعه یو وی ک لاک خشک میکنن خیلی می‌تونه برای بچه ضرر داشته باشه

من کاشت انجام میدم عزیزم.چرا باید لاک ضرر داشته باشه

خیر.

سوال های مرتبط

مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان و لنا مامان رایان و لنا ۴ ماهگی