خانما تو هفته من لاک مشکل داره بزنم؟

۶ پاسخ

ن بابا بزن انقد دیگه هر چیزیو‌ سخت نگیرید اگه باهاش خوشحال میشی و روحیت عوض میشه حتما رو جنین ام تاثیر مثبت میزاره

کلا چیز های شیمیمیایی نزن تا دنیا بیاد دنیا اومد راحت برو به خودت برس

هیچ مشکلی نداره من ناخنکارم و کلی مشکل باردار دارم حتی کسی که ۱۰ سال حامله نمیشد از ماه اول ترمیم میکرد

نه لاك چه مشكلي داره اخه

نزنی بهتره

سوال منم همینه ، لاک یا کاور ناخن مشکل داره؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان آریا🩵🤰🏻 مامان آریا🩵🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری