ن بابا بزن انقد دیگه هر چیزیو سخت نگیرید اگه باهاش خوشحال میشی و روحیت عوض میشه حتما رو جنین ام تاثیر مثبت میزاره
کلا چیز های شیمیمیایی نزن تا دنیا بیاد دنیا اومد راحت برو به خودت برس
هیچ مشکلی نداره من ناخنکارم و کلی مشکل باردار دارم حتی کسی که ۱۰ سال حامله نمیشد از ماه اول ترمیم میکرد
نه لاك چه مشكلي داره اخه
نزنی بهتره
سوال منم همینه ، لاک یا کاور ناخن مشکل داره؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.