من ناخنکارم حامله بود خودشم کاشت داشت🤷🏻♀️
حالا یه خولی که بارداره رفته ترمیم ناخنش میگخ دگ نتونستم تحمل کنم
من شنیدم لاکم خوب نیست تو بارداری
دکتر من گفت لاک هم نزن
راستی راجب آرایش کردن به شما چی گفت دکترت؟
لاک ام میگن ظرره از ترسم نزدم
دقیقا منم لاک زدم☹️😍
چرا کاشت میکنی، ناخنای خودت ک خیلی خوشگله🤌
چه خوشگل😁
من از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره کاشتم
قشنگه
من که نزدم چون حس و حالشو نداشتم🤦🏻♀️فقط رفتم اصلاح صورت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.