ماها که نمیتونیم کاشت کنیم حداقل لاک بزنیم😜😜

#بارداری#بارداری

تصویر
۱۱ پاسخ

من ناخنکارم حامله بود خودشم کاشت داشت🤷🏻‍♀️

حالا یه خولی که بارداره رفته ترمیم ناخنش میگخ دگ نتونستم تحمل کنم

من شنیدم لاکم خوب نیست تو بارداری

دکتر من گفت لاک هم نزن
راستی راجب آرایش کردن به شما چی گفت دکترت؟

لاک ام میگن ظرره از ترسم نزدم

دقیقا منم لاک زدم☹️😍

چرا کاشت میکنی، ناخنای خودت ک خیلی خوشگله🤌

چه خوشگل😁

من از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره کاشتم

قشنگه

من که نزدم چون حس و حالشو نداشتم🤦🏻‍♀️فقط رفتم اصلاح صورت

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رایان و لنا مامان رایان و لنا ۴ ماهگی