هیچ مشکلی نداره اشعه یووی از اشعه خورشید خیلی ضعیف تره و دوم اینکه صدف ناخن هیچ جذبی نداره نه اکسیژن نه نور احتیاج نداره هرچی باید دریافت کنه از ریشه ناخن و از داخل بدن دریافت میکنه با خیال راحت انجام بده ولی با ژل با پودر انجام نده همین
الان نرو سن بارداریت پایینه
اشعه داره دستگاه یووی
نه اصلا چون بدن داره مواد معدنی جذب میکنه مثل کلسیم و کراتین و اکسیژن اینا. که از طریق ناخن هم میشه کاشت ناخن جلوشو میگیره و موادش و یووی به کل ضضر داره من خودم ناخن کارم ولی اصلا برا خانوم باردار انجام نمیدادم
نریاااا
نه عزیزم
نه عزیزم مواد شیمیایی که میزنن برای جنین ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.