رفتی بتا بدی
نه عزیزم سعی کن این کاروانجام نده زن داداشم تاتوزدسقط کرد بچه اش بهتر ماهای اول ازارایشگاه وچیزای شیمیایی دوریشی
من که هم ماه اول رفتم ترمیم هم الان که ده هفتمه .مهم اینه کارش خوب باشه ناخونات قارچ نگیره .
سه ماه اول اصلا
بعدش حالا با مشورت دکترت
ولی نکنی بهتره
نچ اشعه یووی ضرر داره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.