۷ پاسخ

عزیزم کاشت ناخن، مژه، رنگ مو، فیبروز، تزریق ژل، لیزیک چشم و هرچیز دیگه‌ای، حتی لاک ساده که خودتون بزنید و آرایش هرروزه، در کل بازه‌ی بارداری اصلا خوب نیست و ممنوعه.

نه اشکال نداره فقط موهاتو رنگ نکن

یو وی باعث نقص ژنتیکی میشه!

ارررره

عزیزم انجام ندی بهتره تمام مواد شیمیایی و ناخن هات نفس نمی‌کشه
آلودگی زیرش جمع میشه در کل انجام ندی خیالت راحته

بله تا اخر

من الان س ماهمه تا دوماهگی نمیدونسم و همش کاشت
الانم کاشت دارم
هف ماهگی برش میدارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته دوازدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان مهلان مامان مهلان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی