۴ پاسخ

سلام گلم
بنظر من اون دستگاه یو وی که هست اشعه داره و مواد ناخن هم شیمیایی هست

ضرر داره

دیگه به ناخن کوتاه عادت کن . بچت به دنیا بیاد باید ناخنونات همیشه کوتاه باشه🙂😁

ناخن میخوای. چ کار 😑😂

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرا و تودلی مامان پسرا و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتین کوچولو🤍 مامان آرتین کوچولو🤍 ۶ ماهگی
مامان نهال مامان نهال هفته بیست‌وششم بارداری