کاشت ناخن در بارداری خوبه؟

۹ پاسخ

من هم بارداری اولم هم دوم هم ناخن دارم هم مژه

من هنوز تشکیل قلب هم نرفتم ایشالا هفته بعد میرم اخه گفتم زودتر برم میگن برو ی هفته بعد بیا منم موندم ۹ هفته شد برم

سونو ان تی چند هفته میرن؟

آره عشقم هیچ ربطی نداره خیالت راحت استرس راه نده بخودت

بهتره انجام نشه

من ناخون کارم عزیزم هیچ مشکلی ندارع همش دورغ شایه اس

تو بارداری هیچی خوب نیس

اشعه یو وی ضرر داره

میگن برای بچه ضرر داره ولی الان همه انجام میدن بازم از دکتر سوال کن

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو🤍 مامان آرتین کوچولو🤍 ۵ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته یازدهم بارداری
مامان پسرا و تودلی مامان پسرا و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری