یکی بگه کاشت ناخن در دوران بارداری خوبه؟

۴ پاسخ

نه خوب نیست

منم موندم ناخنامو ترمیم کنم یا ریمو

ضررنداره من از دکتر پرسیدم گف ک چون ارتباطی با خون نداره ضرری نداره من همیشه میزنم سر بارداری بچهام فقط ماسک بزن ک بو اذیتت نکنه

نه عزیزم بهتر هست انجام ندین حتی لاک ناخن هم حد امکان نزنین

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرا و تودلی مامان پسرا و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری