دوستان کاشت ناخن ظرر داره یا نه

۱۵ پاسخ

ن من داشتم هیچیم نشد هیچوقت

نه اصلا ضرر نداره

به نظر من ضرر نداره من کلی مشتری باردار داشتم

من داشتم خودم کندم ولی اصلا بدون ناخن نمیتونم

تصویر

آخه باید بری دو ساعت رو کمرت بشینی جنین اذیت میشه چه کاریه ولش کن واجب نیست که حالا

دکتر ب من گفت نزنم

دکتر من گفت ضرر نداره 😐👌🏻

عه عکس پروفایلتون رو دیدم، منم آزمایشگاه سه راه دانش بتا دادم😅

نه شکمت نزدیک دستگاه یووی نباشه فقط

نزنی بهتره

بله نور یووی خوب نیست
من خودم ناخن کارم و ماه پیش ناخنامو ریموو کردم

اره نزن

بله خیلی مخصوصا تو دوران بارداری

آره خوب نیست

بله ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته دوازدهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان hani💖 مامان hani💖 هفته سی‌وششم بارداری