خانما تو بارداری میشه ناخن بزاری

۷ پاسخ

نه نزار ضرر داره دکترم گفت

من دارم
سر دختر بزرگمم داشتم الانم دارم
دکترمم گفته هیچ مشکلی نداره اصلا

من داستم تا مثبت شدم ریمو کردم فعلا هیچی مهم تره بچم نیس

نه اصلا

فک نکنم مشکلی داشته باشه ولی اگه با پودر کار کنن چرا اما با ژل ب نظر من مشکل ندارع

اگه منظورت کاشت نه ضرر داره

من که هیچ تا حالا نذاشتم ولی تا جایی که میدونم نمیشه و اونایی که کاشت دارن ریموو میکنن

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری