ژلیش ناخن تو بارداری هفته من بد؟

۵ پاسخ

دستگاه یو وی اشعه ش خطرناکه و همینطور بوی مواد
چون اندامای داخلی جنین شکل میگیره خدایی نکرده ممکنه تاثیر بزاره
بهتره انجام نشه

بله عزیزم بهتره انجام نشه

بهتره انجام نشه بخاطر موادی که دارن
ولی بعضیام هستن انجام میدن ..
ولی بیشتر دکترا میگن انجام نشه کاره زیبایی توی بارداری خیلی بهتره

۳ ماهه اول یکم ریسک داره انجام ندی بهتره بچت داره شکل می‌گیره رشد میکنه سعی کن کمترین تماس با مواد شیمیایی رو داشته باشی

کلا سعی کن کارای زیبایی و ارایشی انجام ندی
ولی خب خیلیام هستن انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💚هدیه خدا 💚 مامان 💚هدیه خدا 💚 هفته پنجم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی