عزیزم بالاخره معلومنشد که واقعا ضرر داره یا نه من خیلیارو دیدم انجام میدادن بستگی به دکترتون داره که اجازه بده یانه
من هرماه ترمیم رفتم اگه موادش بو نداشته باشه سالن تهویه مناسب داشته باشه اشکال نداره بازم از دکترتون بپرسین
بهتر نكني اكسيژن كم ميشه
نه ضرر داره
عزیزم مواد شیمیایی که میزنن برای جنین ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.