خانوما میشه تو بارداری ژلیش کرد

۵ پاسخ

عزیزم بالاخره معلوم‌نشد که واقعا ضرر داره یا نه من خیلیارو دیدم انجام میدادن بستگی به دکترتون داره که اجازه بده یانه

من هرماه ترمیم رفتم اگه موادش بو نداشته باشه سالن تهویه مناسب داشته باشه اشکال نداره بازم از دکترتون بپرسین

بهتر نكني اكسيژن كم ميشه

نه ضرر داره

عزیزم مواد شیمیایی که میزنن برای جنین ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 🌸فندق 🌸 مامان 🌸فندق 🌸 ۲ ماهگی
مامان آراز و آراد مامان آراز و آراد ۸ ماهگی
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری