سلام خانوما تو بارداری از کی به بعد میشه آرایش کرد؟؟

۴ پاسخ

از اول ارایش میکنم
تمام وسیله ارایشیامم واسه قبله
چیز جدید و بدون سربی نخریدم

والا از اول من آرایش کردم تا الان آرایش غلیظ نه
معمولی که بیرون میرم
نشنیدم که ضرر داره

من کلا حوصله ارایش ندارم ولی مهمونی ها رو ارایش میکنم

کلا نکنی بهتره همش سربه

سوال های مرتبط

مامان بردیا و آرتیا مامان بردیا و آرتیا ۸ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد