خانوما چرا آرایش. کردن تو بارداری مضره،؟

۱۳ پاسخ

معمولا میگن رژ نزنید

بخاطر مواد شیمیایی و سربی ک دارن

نه بابا
انقدرام سخت نگیر
هرجوری همیشه بودی باش

والا چه عرض کنم منم شنیده

والا من شوهرم دهنمو سرویس کرده حالا کلن اهل آرایش نیستم نهایت یه ضدآفتاب بزنم امروز ادکلن زدم کلی دعوام کرد گفت تو بی مسئولیتی مهرمادری نداری 😔

بخاطر سرب و موادشیمیایی داخل مواد ارایشی

اره به خاطر مواد آرایشی که جذب پوست میشه تاثیرات روی بچه داره

من الان سومین بارداریمه اولین باره دارم میشنوم همچین چیزی

چون لوازم ارایشی مواد شیمیایی داره استفاده نشه یا کمتراستفاده بشه بهتره

مگه مضره؟

والا سر دو بارداریم ارایش میکنم مضر ندیدم باشع

من که میکنم

والا من نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بردیا و آرتیا مامان بردیا و آرتیا ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری