مامانا چرا تو بارداری چای مضره؟؟

۱۱ پاسخ

من اگه چای نخورم نمیتونم

من میخورم‌🤔🙄🙄

عزیزم کم رنگ بخور ضرر نداره

چون کافیین داره و برا قد ووزن جنین ضرر داره ولی روزی یک فنجان چایی کمرنگ ضرر نداره

چون کافئین داره میگن که خورده بشه حتی قهوه و نسکافه هم میگن خیلی کم باید خورده بشه
اینکه روزی دو سه لیوان چای بخوری ضرر داره ولی یه استکان چای چیزی نمیشه چون کافئینش از قهوه و نسکافه هم خیلی کمتره

کم خونی میاره و ادرار کاذب بدون اینکه متوجه بشی چقدر آب خوردی در طول روز چون سرویس میری دیگه آب کم میخوری

کی گفته مضره 😐
من کلا خیلی نمیخورم ولی هروقت که بیاد جلو دستم میخورم

کم رنگش و کم بخوری طوری نیست ولی دمنوش ها اصلا

۲ لیوان کمرنگ‌در روز مشکلی نداره
چون کافئین داره

باعث کم خونی میشه

🙄🙄🙄😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 تولد
مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری