من اگه چای نخورم نمیتونم
من میخورم🤔🙄🙄
عزیزم کم رنگ بخور ضرر نداره
چون کافیین داره و برا قد ووزن جنین ضرر داره ولی روزی یک فنجان چایی کمرنگ ضرر نداره
چون کافئین داره میگن که خورده بشه حتی قهوه و نسکافه هم میگن خیلی کم باید خورده بشه
اینکه روزی دو سه لیوان چای بخوری ضرر داره ولی یه استکان چای چیزی نمیشه چون کافئینش از قهوه و نسکافه هم خیلی کمتره
کم خونی میاره و ادرار کاذب بدون اینکه متوجه بشی چقدر آب خوردی در طول روز چون سرویس میری دیگه آب کم میخوری
کی گفته مضره 😐
من کلا خیلی نمیخورم ولی هروقت که بیاد جلو دستم میخورم
کم رنگش و کم بخوری طوری نیست ولی دمنوش ها اصلا
۲ لیوان کمرنگدر روز مشکلی نداره
چون کافئین داره
باعث کم خونی میشه
🙄🙄🙄😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.