لواشک تو بارداری مضره؟

۸ پاسخ

نه ' منکه تا الان کلی خوردم و بازم میخورم 🤣

نه کم بخور فقط

نه ولی هرچیزی زیادیش بده

نه ولی قند داره منم خیلی دوس دارم اما به خاطر قند بارداری رعایت میکنم لواشک هم قندش خیلی بالاس علاوه بر اینکه فشار خون هم میاره

نه ،،،رب انار چی؟

سعی کن خونگی بخری ک بهترن، شرکتی هم اگر میخری از نمونه های خوبش بخر. من عاشق تمر هندیم😅هر ۴ روزی در حد ی بند انگشت ازش میخورم😑😂کم میخورم ک بتونم همیشه بخورم😅

اگه طبیعی و بدون نمک باشه نه ضرر ندارع
ولی از این بیرونی ها نخور هم ارد داره هم نمک زیاد فشار بارداری رو زیاد میکنه

نه چه بدی

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری