بچه ها چیپس تو بارداری خیلی مضره ؟

۹ پاسخ

نخور جانم

من خوردم ۱ بسته 😅

من چیپس سرکه ای دوست دارم و خیلیم خوردم از اول بارداریم

زیاد بخوری ضرر داره، هراز گاهی بخوری اشکال نداره، منم هراز گاهی هوس میکنم میخورم

نه بخور بره

کم بخور

یه کوچولو بخوری طوری نمیشه که به خاطر روغن و نمکش میگن فشارت رو میبره بالا.

منک زیاد میخورم

خوردن زیادش خوب نیست برای رفع هوس یکم دو سه باری اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌ام بارداری
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان دونات کوچولو
🥯 مامان دونات کوچولو 🥯 هفته یازدهم بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری