۱۱ پاسخ

سعی کنم چیزایی که پاربن داره یا سرب داره استفاده نکنی ولی من خودم هیچی نمیزنم فقط یه بالم لب از داروخونه خریدم

من از اون موقع که فهمیدم باردارم رژ لب گیاهی سفارش دادم اونارو میزنم چون شیمیایی سرب داره ضرره

اگر اورجینال هستش ایرادی نداره، این تقلبیا سرب دارن خوب نیس برا بچت

من اگه خط چشم نزنم میمیرم

😂😂😂😂

میگن نزنی بهتره بخاطر سربی که تو لوازم آرایشی هست
بعضی‌ لوازم آرایشم که میگن سرب نداره الکیه چون اصلا لوازم آرایش بدون سرب بافتش به مشکل میخوره

یه روز در میون ضرر داره نزن هفته ای یکبار خوبه یا هر موقع میخوای بری بیرون کم آرایش کن

من که از وقتی باردار شدم آرایش نمیکنم
در حد سه چهار بار فقط رژ زدم
چون لوازم آرایش شیمیایی هست و رژلب اینا سرب داره

بله بعضی از لوازم آرایش ضرر داره مخصوصاً رژ لب ها

نه بابا سخت نگیر فقط رژ لب سرب دار زیاد نزن ضدافتاب حتما بزن صورتت لک نشه

اره بعدا بچه همش ارایش میکنه

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی