خانما ارایش کردن تو بارداری ضرر داره

۱۰ پاسخ

والا میگن تا ۳ ماه اول ضررش بیشترع
به نظرم فقط ضد افتاب بزن
بازم از دکترت بپرس

منم همیشه آرایش می کنم یعنی بده

من دکترم فقط رژ لب منع کرد اونم گفت بدون سرب میتونی ولی کم

لوازم آرایشی گیاهی بگیر . اینستا اگه داری آنیل بیوتی سرچ کن داره. هر موقع سفارش بدی با هر رنگی که بخوای تازه برات درست میکنه می‌فرسته
من که راضیم

من تا الان کلا ۲ بار آرایش کردم سعی میکنم احتیاط کنم، پوست جذبش بالاس از موادای لوازمم مطمئن نیستم

آره مگر اینکه لوازم آرایش ایمن استفاده کنید

ن بابا من مدام آرایش میکنم

اتفاقا بچه ات خوشکل درمیاد،

وا نه😐😐

نههههه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نوزدهم بارداری