سلام خانوما شما تو بارداری آرایش میکنید؟

۱۱ پاسخ

اریش به هیچ وجهههه...سرب داره که مستقیم به جفت وجنین میخوره

اره چرا ک ن هروقت برم مهونی یا بیرون ک دکتر باشه اره ارایش میکنم

بله مشکلی نداره

فقط ریمل و رژ اونم گاهی اوقات

هروقت حوصله داشته باشم ولی الان حوصله هیچی ندارم

من نه ولی اگه جایی بخوام برم فقط یه رژ

هر وق انرژی داشته باشم ک اونم خدارو شکر اثلا ندارم 🥲😂

اره گاهی

نه فقط خط چشم اونم گهگاهی

آرایش ایرادی ندارع ک

گاهی

سوال های مرتبط

مامان 👶❤️ مامان 👶❤️ هفته بیستم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری