خانوما شما تو بارداری آرایش می کنید؟

۸ پاسخ

من اره
حتی کاشت ناخنم دارم خودم ناخن کارم

من قبلاعاشق ارایش بودم ازوقتی باردارشدم ازارایش متنفرم دیگه هیچی خوشم نمیادحتی امسال یع جوراب هم نخریدم قبلا بامد پیش میرفتم

اره گلم تو دوره بارداری به خودت برس واسه روحیتم خیلی خوبه،اگه روحیه وانرژیت خوب باشه برای حال جنینتم خوبه🌹

اره عزیزم ضدآفتاب پوشش دار میزنم خیلی خوبه با تینت ،مژه هامم میکارم همچنان،ناخونامم از کاشت به ژلیش تبدیل کردم ،مامان باید خوشگل باشه😍

اره ارایش میکنم

منکه انقد بدنم حساس شده بود که شوینده صورت هم نمیتونستم بزنم.. فقط یکم رژ میزدم

اره گلم آرایش میکنم ولی هر وقت برم بیرون
کلا ویارو معده درد نمیزاره کاری کنم🙁

آره الان آرایش دارم

سوال های مرتبط

مامان بردیا و آرتیا مامان بردیا و آرتیا ۸ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری