۷ پاسخ

نه من ریمو کردم دکتر گفت تا ۱۲ هفته ترمیم نکن که دیگه بیخیالش شدم

اصلا نباید بری برا کاشت ناخن و ترمیم و ژلیش
دکترم میگفت نرید بهتره

نه براي جنين ضرر داره عزيز

من از وقتی تصمیم به اقدام گرفتم برداشتم

بله من انجام میدم دکترم گفت مشکلی نیست

منم همون موقع فهمیدم حاملم ریمو کردم شنیدم برا بچه ضرره

به خاطر دستگاه یو وی میگن خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان بردیا و آرتیا مامان بردیا و آرتیا ۸ ماهگی
مامان پسري مامان پسري هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری