سلام خانوما من هفته ده بارداریم میتونم ژلیش کنم

۵ پاسخ

نه خوب نیست

تو رو خدا نزنید،شما نی نی دارین غسل از واجباته چه غسل طهارت و پاکی چه غسل جنابت

سه ماه اول خیلی ضرر داره اصلا انجام نده

نه عزیزم ضررداره

نه ضررر داره

سوال های مرتبط

مامان آوا  ❤️ مامان آوا ❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری