من ناخنکارم
اگر زخم روی دستتون ندارید مشکلی نداره
ولی اگر زخم حتی خیلی کوچیکم داشته باشید به نظرم انجام ندین بهتره چون uv از طریق خون جذب بالایی داره
بله انجام ندی بهتره
بخاطر اشعه uv میگن خوب نیست
منم نوبت ترمیم داشتم قبل عید تازه فهمیدم باردارم حالا میخوام برم ریمو کنم چون سقط مکرر هستم نمیخوام بهانه دست چیزی بدم
نکنی بهتره هیچ چیزی بی ضرر نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.