بچه ها ماهی تو هفته من ضرر داره

۹ پاسخ

نه عزیزم

بدون جیوه باید بخوری

منم دوست دارم ولی بخاطر جیوه میترسم سالمون قزل گیرنمیاد اینجا

به من دکترم گفت استفاده کن هفته ای یه بار اصلا ضرر نداره

نه عزیزم‌من قزل میخورم

هفته ای یکبار تا دو بار
پرورشی مثل قزل
اما کنیرو تن ماهی ممنوعه

عالیه حداقل هفته ای یبار.

اتفاقا ماهی های کم جیوه بهتره استفاده بشن
مث سالمون و قزل و آزاد

نه اصلا واسه هوش بچه عالیه فقط بدون جیوه دیگه قزل الا و سالمون

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وسوم بارداری