بچه هارابطه تو هفته من ضرر داره

۸ پاسخ

دکتر من بهم گف تا ۸هفته ک میری سونو نداشته بعد بعد ک رفتم سونو گف بازم نداشته باش🤣

کم برقرار کن عزیزم

اره من دیروز داشتم با این سن بارداریم بیشتر شما بود افتادم خونریزی رفتم سونو گفت هماتوم داری

اره.

اگه مشکلی نداری نه

اره نباید داشته باشی

سونو برو بعد

تا سونو قلب صبر کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلی💚 مامان ایلی💚 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری