رابطه جنسی تو هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

دکتر ب من گفت تا زمانی که مشکل نداری و دردت نمیاد اوکیه

تا سه ماه اول اصلا نداشته باش

تا سه ماه اول اصلا نباد رابطه داشته باشی

عزیزم بسته ب شرایط هرکسی دکتر تشخیص میده ک خطر داره یا نه
چون تو هفته های اول احتمال سقط زیاد هست میتونید تعداد دفعات رو کم کنید و از پوزیشن های خشن و حرکت های سریع خودداری کنید ( این هارو پزشکم ب من گفت

من 6هفته یبار نزدیکی کردم دیگه نکردم اصلن

با دکترت مشورت کن عزیزم ... اون بهتر میدونه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندقم🫄 مامان فندقم🫄 هفته پنجم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری