دکتر من گفت اصلا نزدیکی نداشته باش
چون جنین تازه داره تشکیل میشه
هنوز معلوم نیست جفتت بالاس یا پایین .. یا حتی هنوز قلب داره یا نه
یکم رعایت کن که خدایی نکرده اتفاقی نیوفته
البته نظر دکتر مهم است ولی بذار هفته بالاتر من ده هفته هستم هنوز انجام ندادم
نداشته باش اصلا خیلی خطرناکه عزیزم تا قبل سه ماهگی وضعیت جفت و جنین و طول سرویکس معلوم نیست خدای نکرده ممکنه بیوفتی لکه بینی اونوقت استرس میگیری که ای خدا چیشد سه ماهگی که رفتی سونو همه چیز خوب بود میتونی داشته باشی اونم تایم خیلی کم و دخول عمیق نباید باشه اصلا نداشته باش کل متخصصا و دکترا قبل سه ماهگی میگن نداشته باشید
یه ماهشو که نمیدونی
2 ماهشم رعایت کن چون نطفه هنوز کوچیک و ضعیفه رحم باز نشه با رابطه
من که ریسک نمیکنم برا بارداریم
دکتر به من گفت تا زمانی که بعد رابطه درد نداشته باشی و لکه نبینی اشکال نداره ولی باید سطحی باشه
بکنید بره بابا😂چ خطری
بقول مامان پسری خشن نباشه فقط
منوکه دکتر اجازه نداد
رعایت کن سه ماهه اول
سطحی باشه نه خشن سیسی جون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.